Lidl inaugurează un nou magazin în Piatra Neamţ

2

 Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 17 ianuarie a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 156 magazine. Noua unitate se deschide în Piatra Neamţ, pe Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 44 bis.

Lidl continuă concursul „3 minute de cumpărături”, devenit deja tradiţie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de minim 100 Lei au posibilitatea să se înscrie la concursul „3 minute de cumpărături”. Norocosul câştigător intră în cursa contra cronometru de 3 minute în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuşeşte să pună în coş.

Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.

Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări.

Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel naţional. Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

aplicatie android ziar neamt

telegram ziar piatra neamt

la flamma piatra neamt
Citește și
2 Comentarii
  1. marius spune

    Citeam mai deunazi pe net ca in occident sunt institute specializate in depistarea si manipularea dorintelor consumatorilor.
    In majoritatea cazurilor se studiaza efectul reclamei asupra omului.
    Baietii astia ne-au citit cum se cuvine si vin cu idei care de care mai ingenioase cand e vorba de deschiderea unui magazin.
    Sau poate gresesc si nu-i cine stie ce „scula”de idee asta de acum.
    Mizeaza pe lacomia omului si trebuie s-o recunoastem si pe lipsurile di casa Romanului.

  2. marius spune

    Sper din toata inima sa mai vedem niste scene de alea de urban combat la deschidere.
    Nu-mpinge,baaa,ce dai din coate,unde mi-e caciula fratilor,ia uite frate cum se-mping,astia din spate,nehalitii.
    Traim intr-o tara frumoasa,cu oameni asijderea,da’cand e vorba de ceva mocca,pai…. se cam schimba treaba :sa fereasca D-zeu ca sunt sarpe de dudau,daca-i mocca-i dreptu’meu.
    As fi curios sa stiu cati din cei care se vor bate pe 20 de pungi de zahar sau sticle de ulei,sunt atat de amarati,incat nu-si pot permite o sticla(o punga) sau doua pe luna din banii lor.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate