Întrebare pentru nemțeni: Traficul greu pe Axialul gata modernizat, INTERZIS sau PERMIS?

17

Întrebare pentru nemțeni: Traficul greu pe Axialul gata modernizat, INTERZIS sau PERMIS?

Se execută ultimele intervenții înainte de a fi redat circulației drumul Izvorul Muntelui – Durău (Axial), drum esențial pentru turismul și economia județului Neamț.

Pentru că proiectul se apropie de final, iar pentru tronsonul de drum de la Cabana Izvorul Muntelui până în DN 15 Bicaz am semnat astăzi ordinul de începe a lucrărilor, lansez tuturor nemțenilor o întrebare legată de mijloacele auto care tranzitează zona. Vreau să știu dacă oamenii consideră oportun să mai circule pe acest drum mașinile de mare tonaj – cele care transportă masă lemnoasă, ori să fie restricționat traficul, fiind permis doar autoturismelor!

Îmi doresc din tot sufletul ca acest traseu să reziste cât mai mulți ani! În felul acesta, stațiunea Durău și cele mai frumoase locuri din zona montană vor deveni magneți pentru turiști! Asta înseamnă dezvoltarea economiei, susținerea și relansarea afacerilor atât de afectate de criza de pandemie și recunoașterea județului Neamț, din punct de vedere al ofertei turistice, la justa sa valoare!

Modernizarea Axialului reprezintă una dintre cele mai importante investiții care s-au realizat în mandatul meu de președinte al Consiliului Județean Neamț! După ce și sectorul de drum de la Cabana Izvorul Muntelui până în DN 15 Bicaz va fi reparat, urmând a fi finalizat în această toamnă, toată zona de pe Valea Muntelui se va revigora din punct de vedere turistic!

41de kilometri de drum (Bistricioara – Durău, 12 Km; Durău – Izvorul Muntelui, 20 km; Izvorul Muntelui – Bicaz, 9 km) lăsați în paragină zeci de ani, pe care acum s-au executat importante lucrări privind consolidarea structurii, prin ziduri de sprijin, coloane forate la adâncimi de până la 24 de metri, drenuri și intervenții la nivelul de fundație, înseamnă foarte mult pentru infrastructura rutieră nemțeană!

Sunt mândru de proiectul meu privind modernizarea Axialului!

Ionel Arsene, Presedintele CJ Neamt

Sursa: ZiarBicaz.RO

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
17 Comentarii
  1. Neculai spune

    Sa se interzică circulația pentru camioanele care depășesc un anumit tonaj, stabilit de către specialiști in funcție de caracteristicile tehnice ale drumului.

  2. Alex spune

    Am parcurs traseul si mi-a placut ceia ce am vazut, chiar am comentat atunci ce se va întampla cu exploatarile materialului lemnos si mi-am dat singur raspunsurile, cum ar fi: Reorganizarea celor care exploateaza in zona prin transportarea bustenilor cu masini de tonaj mic sau chiar interzicerea cu desavarsire a utilajelo de tonaj greu, nu mai zic de tractoare forestiere care pot rupe asfaltul.
    Totusi as face o remarca domnule presedinte – Sa nu lasati neterminate rigolele de scurgere a apei!
    În rest.. Felicitari! Ma bucur si de faptul ca veti asigura continuitatea lucrarilor spre iesire la DN15.
    EU VA VOI DA INCREDEREA! 👍

  3. Papici spune

    Un NUhotarat împotriva transportului peste 7,5t!

  4. BLC spune

    Interzis tonaj>7t

  5. Misha spune

    Nu are ce căuta exploatarea forestieră în Parcul Național Ceahlău, ar trebui restricție de tonaj, zona ar trebui să se dezvolte din punct de vedere turistic! Dacă va fi permis accesul mastodonților auto, în câțiva ani drumul e distrus!

  6. Mihai Ghelase spune

    Să rămînă doar pentru autoturisme. Să nu se accepte tăieri de lemn în această zonă.

  7. John spune

    Maxin 7.5 tone

  8. Xx spune

    Pai cum Să nu fie utilizat pt acces transport busteni daca pana acum a fost dedicat prioritar pentru asa ceva?
    Char suntem naivi?
    Pt cati ani ar exista o minune?

  9. Spatariu Margareta spune

    Ar fi bine doar pentru Turism, apar mașinile electrice și astfel vom călători mai mult, utilajele grele îl distrug după părerea mea!

  10. Elena spune

    Normal ca trebuie interzis traficul greu pe Axial. Trebuie sa avem grija cat mai mult de acest drum, care face legatura cu minunatele peisaje si locuri tiristice de basm ale judetului nostru.

  11. George spune

    În Germania de exemplu este permisă circulația vehiculelor de mare tonaj aproape peste tot. La noi însă dacă ar fi la fel s-ar distruge foarte repede puținele drumuri pe care le avem pentru că-s executate prost și se circulă în mod curent cu suprasarcină.
    Deci limitare de tonaj pe Axial.

  12. vio spune

    Autoturisme,autocare vehicule cu masa totala de 7,5 t fara tiruri , fara tafuri fara masini cu lemne.

  13. VOVI spune

    Traficul greu, peste 7,5to, ar trebui interzis atât pe axial cât și pe Bicaz-Poiana Teiului! Cu toate consolidările făcute, apa din lac se infiltrează!

  14. RP spune

    Drumul a fost distrus de traficul greu si in special de camioanele cu busteni. Daca drumul sta la baza relansarii tueistice din zona Ceahlau, camioanele de tonal NU au ce cauta pe el. In alta or dine de idei cei care au mers deja pe el au vazut ca este foarte ingust.

  15. cris spune

    Exista masini care pot transporta material lemnos, cu tonaj redus. Asta e, fac mai multe drumuri.

  16. ROCA C-TIN FLORIN spune

    O investitie de anvergura mult asteptata,Felicitari si tot respectul d-lui Ionel Arsene presedinte CJ Neamt.In legatura cu ce tonaj ar fi permis ,opinia mea este ca maxim 7.5 tone bineinteles daca caracteristicile tehnice din proiect permit!

  17. tudor spune

    Și? E permis sau nu? La ce parametri au fost proiectate și realizate lucrările?
    …………

    E permis pana la alegeri. Apoi punem indicantoare de 3,5 t. 😉🤣🤣🤣🍻🍻

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate