Examen pentru obţinerea atestatului de administrator asociaţie de proprietari
Primăria Municipiului Piatra Neamţ, în baza art.54 din Legea 230/2007 şi art. 58 din H.G. 1588/2007 conform H.C.L. 5 din 31.01.2014 organizează în data de 18.03.2014, ora 10.00, un examen pentru obţinerea de atestat administrator asociaţie de proprietari.
Dosarul necesar înscrierii, va conţine:
- Cerere pentru obţinere atestat( netipizată)
- Carte de identitate – xerocopie;
- Curriculum vitae ;
- Xerocopie după ultimele acte de studii ;
- Certificatul de cazier judiciar în original;
Bibliografia:
- Legea nr.230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
- H.G.nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007
Dosarele se vor depune la registratura Serviciului de Gospodărie Comunală şi Investiţii, până la data de 12.03.2014.
Sunt obligati sa participe la concurs si actualii administratori ? Ar fi cazul ! Dar pe bune !