De la 1 mai serviciile suport oferite pentru aplicația Revisal au fost întrerupte

0

solutii-revisal

Conform unui comunicat ITM, începând cu 01.05.2017 serviciile de suport oferite de Teamnet pentru aplicația Revisal și sistemul informatic REGES prin email la adresele [email protected] și [email protected] și telefonic la numărul 031.8601901 au fost întrerupte.

Pentru soluționarea problemelor care pot apărea în utilizarea aplicațiilor ITM recomandă consultarea următoarele documente:

  • manualul Revisal disponibil la apăsarea tastei F1, după deschiderea aplicației;
  • Articolul „Răspunsuri la întrebări frecvente privind registrul” disponibil pe site-ul www.inspectiamuncii.ro/reges sau accesând linkul Raspunsuri_Registru;
  • Articolul “Ghid de instalare și utilizare” disponibil pe site-ul www.inspectiamuncii.ro/reges sau accesând linkul Ghid_Instalare ;
  • Articolele “Transmiterea on-line a registrului” și “Generarea registrului utilizând aplicația Revisal” disponibile pe site-ul www.inspectiamuncii.ro/reges
  • Specificațiile tehnice, regulile de completare precum și celelalte detalii publicate pe site-ul Inspecției Muncii.

made in neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate