Cum tepuieste Romtelecomul batranii si neinitiatii din Neamt ?

7

Totul este foarte simplu . Romtelecomul printr-o armata de trepidusi trimisi la usile nemtenilor a promovat si vandut un serviciu ce promiteau ei a fi de succes maxim si anume televiziunea Dolce prin internet . Victime ale ofertei de succes au cazut in special persoanele in varsta sau cei care au vrut sa faca o mica economie fata de solutia de televiziune pe care o aveau .
Odata instalat, acest serviciu a venit cu iminentele probleme ale oricarui serviciu nou implementat . Indiferent de pauzele in furnizarea serviciului si cand spun pauze ma refer la lipsa serviciului mai mult de 50 de ore ,nemtenii au fost incasati cu facturi intregi fara nici o explicatie sau scuza .
Pentru a fi feriti de o parte dintre injuraturi cei de la Romtelecom au modificat in urma cu multe luni textul de intampinare a robotului setat pentru deranjamentele tv adaugand o explicatie ca implementeaza si optimizeaza ceva servicii si isi cer scuze pentru eventualele neplaceri . Desigur ca aceasta fraza a ramas pana in zilele noastre dar a aparut o noua ghidusie cu miros de teapa . Dupa ce parcurgi toate etapele robotizate pentru a ajunge in final la operatorul unde sa te plangi ca nu mai merge cutia cu artisti, ce sa vezi ? … surpriza . O voce suava te anunta ca daca nu vrei sa stai la rand trebuie sa formezi un alt numar care nu costa decat 2 euro iar daca nu vrei sa scoti banul atunci esti rugat sa astepti.  Nu ar fi o problema caci cine vrea in fata trebuie sa plateasca dar aici vine teapa . Daca alegi sa astepti pana ce iti vine randul esti mutat pe o linie telefonica care nu exista . Daca ai ghinionul sa suni de pe  un fix  de Romtelecom iti vine un ton de ocupat pe care poti sa il asculti luni de zile in sir , daca suni de pe mobil esti anuntat ca ai fost trimis pe o linie ce nu exista si normal, conexiunea se inchide .
Deci Romtelecomul a gasit o solutie simpla de imbogatire . Vrei sa reclami ceva trebuie sa dai 2 euro sau nu mai reclami deloc. Cine stie cati batrani sau nestiutori au dat apeluri cu 2 euro sau cine stie daca nu cumva cineva de la butoane de la Romtelecom se mai joaca cu acest serviciu si il intrerupe din cand in cand caci va dati seama ce venituri uriase se incaseaza dintr-un telefon taxabil cu 2 euro cand vorbim de servicii nationale care nu mai merg .
Speram ca dupa acest articol cineva de la Romtelecom sa curme tepuirea nemtenilor iar pentru a veni in intampinarea comentariilor inteligente sau a oricarei contestatii din partea Romtelecom, am filmat un astfel de apel .

Satocrac Vasile

Precizări din partea Romtelecom

Către: Ziar Piatra Neamţ

RE: Articolul „Cum tepuieste Romtelecomul batranii si neinitiatii din Neamt ?” publicat în data de 22 septembrie 2011.

Având în vedere că în articolul mai sus menţionat au apărut informaţii eronate despre compania Romtelecom, care induc în eroare opinia publică si fără a include şi punctul de vedere al companiei, vă rugăm să publicaţi urmatoarele precizări din partea Romtelecom pentru corecta informare a cititorilor publicaţiei dumneavoastră:

– Oricărui client, care a depus o sesizare privind nefuncţionarea unui serviciu Romtelecom, i se va rambursa valoarea abonamentului aferent serviciului contractat în cotă fracţionară, corespunzător perioadei efective de nefuncţionare, conform contractului încheiat cu Romtelecom. Drept urmare, considerăm incorectă şi tendenţioasă afirmaţia „Indiferent de pauzele în furnizarea serviciului şi când spun pauze mă refer la lipsa serviciului mai mult de 50 de ore, nemţenii au fost încasaţi cu facturi întregi fără nici o explicaţie sau scuză”.

– Numărul 1930 este apelabil gratuit din reţeaua Romtelecom. Pentru clienţii care doresc să fie preluaţi cu prioritate există un număr alternativ, al cărui tarif este de 2 euro/apel. Pentru a depune o sesizare către Romtelecom pot fi folosite şi canale alternative, care nu implică niciun cost din partea clientului: de exemplu, adresa de e-mail relatiicuclientii@romtelecom.ro sau suportul direct acordat de personalul din magazinele Romtelecom.

– Clienţii care doresc să apeleze gratuit 1930 trebuie să asculte  vocea operatorului automat  şi, în funcţie de informaţiile pe care doresc să le obţină, trebuie să apese una dintre tastele indicate. În acest fel, clienţii sunt direcţionaţi către operatorii specializaţi pe aria care îl interesează pe client.

– Dacă un client nu alege niciuna dintre variantele propuse de operatorul automat, acesta este anunţat în acest sens, apoi este transferat către un operator uman care preia apelul.  

– Timpul de aşteptare variază în funcţie de numărul de apelanţi; dacă la momentul apelului toţi operatorii sunt angajaţi în discuţii cu clienţi, apelantul trebuie să aştepte până unul dintre operatori devine disponibil.

– Indiferent din ce reţea este efectuat apelul, mesajele de direcţionare şi traseul folosit de aplicaţie pentru a ruta un apel sunt aceleaşi, dovadă fiind şi cazul prezentat de dumneavoastră, iar niciuna dintre variantele alese nu duce spre o linie inexistentă.

– Întreruperea apelului la care se face referire în articol este o situaţie punctuală, care a fost generată de cauze tehnice, şi nicidecum o practică uzuală a companiei. În seara zilei de 22 septembrie, pentru un interval  de câteva ore, capacitatea centralei de a prelua toate apelurile efectuate la momentul respectiv a fost depăşită; drept urmare, apelurile efectuate către 1930 nu au putut fi finalizate. Ne cerem scuze pe această cale pentru neplăcerile cauzate clienţilor.

 

Vă mulţumim anticipat pentru gestul corect de a publica precizările de mai sus şi vă menţionăm că ne rezervăm dreptul de a acţiona conform prevederilor legale în cazul în care aceste precizări nu vor fi publicate pentru corecta informare a cititorilor dvs. 

Cristina Popescu                  

Director Comunicare

telegram ziar piatra neamt
Citește și
7 Comentarii
  1. m.finante spune

    Sa va fie rusine mai Romtelecom. Ti-e sila sa intrii prin sediile voastre cu operatori de la ghisee nesimtiti , nepoliticosi, neprofesionisti (Vedeti BACAU unde aveti o armata de trantori nesimtiti care-si bat joc de putinii abonati pe care ii mai aveti). Stai la niste cozi de ametesti imbracat de iarna ,intr-o caldura sufocanta, in timp ce nesimtitii stau in bluze. ITI RASPUND arogant, plictisiti si de undeva de sus. Eu am renuntat de mult la serviciile voastre ca ma tepuiati rau la convorbiri si desi nu ma atimgeam de telefon plateam si ce nu foloseam. Am o matusa batrana pentru care mai fac serviciul acesta de achitare a facturii. O voi sfatui sa renunte la acest serviciu. Ce e mai trist, e ca zilele trecute era sa fie tepuita de un borfas care pretindea sa i se trimita in cont niste bani.Noroc ca am fost pe faza. Ma voi adresa politiei.

  2. Elt spune

    Felicitari pt articol, ideea e ca au ajuns la disperare si nu stiu ce sa mai faca, odata ce RDS`ul le`a luat majoritatea clientilor.

  3. mos martin spune

    asta in cazul in care dispui de v’un model de lcd, led, oled tv, full hd, si bagi un pic fibra, care de felu ei, este ori ftb, fiber tu building, si de la nisha telefonica, tot o sarma de cupru vine sau ftd, fiber to desktop, adica, fibra derect in fundu tembelizorulu, care tembelizor musai tre’sa fie unu de ala meseriash, altfel, deh, poate fi si pe v’un nashparliu de crt catodic, ultraflat, new technology, etc, etc.. cretinii aia de la centru spun tot felul de minunatzii, partzial sau full adevarate, saracii oameni, mai ales batranii, nu pricep o iota si de-aici toate confuziile si prostiile.. cei de la nivel local, macar au bunul simtz sa intrebe unde stai, ce super tehnologie ai in dotare si pot spune se poate sau nu se poate sa-ti dea aipitivi sau nu.. io asta am vrut sa punctez, iar sub aspect tehnic, multzumesc ca m-ati luminat, hahahahahahahahahaha

  4. mos martin spune

    nu stiu in ce masura li s-ar fi putut baga pe gat, mai ales batranilor, un serviciu care implica existenta unui calculator, nu stiu cati pensionari folosesc un calculator in ziua de azi, aici, acum, in minunata urbe, un ‘neinitiat’ detinator de pisiu, mai treaca mearga, insa, lasand speculatiile voastre deoparte, pot sa spun c-am resimtzit in ultima vreme nesimtzirea acestui dinozaur de comunicatii.. au facut ‘revolutie’ in structura canalelor si, daca in urma cu ceva timp, am batut palma pe un anumit pachet, ‘mnealor si-au luat libertatea de a-l schimba dupa bunul plac, mai precis, au scos o serie de canale cat de cat interesante, grupul viasat – explorer, history si nature si imitatzia aia de scifi, de mai vedeai un sefeu acolo, in afara de obsedanta buffy-spaima vampirilor si, in loc, sa-u gandit fartatzii sa bage niste no-name-uri, doamne-doamne tv si alte farafastacuri.. nu mi-am permis aventura apelurilor contra a 2 coco, ci le-am tot trimis mesaje cu intrebarea retorica, de ce-si permit ca pe banii mei sa faca ei iahnie de canale, insa, cum era de asteptat, inca mai astept un raspuns.. exista o mare diferenta intre prestatia romtelecom la nivel central, regional si local.. daca cei de la central-regional se preteaza la tot felul de promotzii telefonice si, in cazul in care sunt acceptate de fraier, acestea nu se regasesc intr-o anexa la contractul de baza.. te trezesti dupa aceea cu factura umflata cand expira promotia si, daca reusesti sa dai de ei, iti dau cu tifla si-ti spun ca nu se mai poate face nimic, ca respectivul rahat promovat face acum parte din pachetul de baza.. ehipa locala este mult mai flexibila si deschisa in a colabora cu omuletzii si tot ei m-au lamurit cum sta treaba cu promovarea, aia de la centru cu belelele, iar cei de-aici trebuie sa dreaga busuiocul.. la continuitatea serviciilor stau inca bine, insa la ce contine pachetul ala, contra sumei de 20-22 de lei, dintr-un noian de cacaturi, abia daca poti alege ceva maia catarii, noroc cu discovery si cam atat, in rest se cheama batalie de joc pe banii si nervii clientzilor, ca orice rahat promovat cu tam-tam in minunata noastra patrie

    ADMIN : Pentru a avea televiziunea „inteligenta” prin internet nu ai nevoie de calculator . E vorba de sistemul de transport al semnalului TV care se realizeaza pe magistrala de fibra optica si pe subretele tip internet.

  5. GABRIEL spune

    Felicitari! Si dumnevoastra pentru articol, si mie ca m-am luat la lupta cu Romtelecomu’ si AM INVINS! Mai exact, m-am adresat OPC, dupa ce romtelecom si-a permis sa-mi bage pe gat programe tv (vreo 30, cred) din cauza carora factura aproape s-a dublat! Norocul lor ca OPC-ul mi-a dat castig de cauza pentru ca altfel, dadeam romtelecom in judecata! Ii sfatuiesc pe toti care sa vad „tepuiti” printr-o metoda, sau alta, sa nu se lase dusi de nas si mai ales de promisiuni, si sa ACTIONEZE!

  6. dihorul spune

    Estsa una paranghelia Gretzeasca bre!, dar si multa incompetenta din parte angajatilor, pentru ca pe cei buni i-au dat afara.Jaso Capitane!

  7. ioana spune

    Felicitari pentru articol, am patit la fel si nu inteleg nici dece nu activeaza canalele pe care ar trebui sa le am, conform abonamentului pe care il platesc.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate