Cum funcționează obținerea unui loc de parcare de la Primăria Piatra-Neamț

2

Am fost ieri să vedem cu ochii noștri cum funcționează obținerea unui loc de parcare de la primărie și am stat de vorbă cu cei care sunt responsabili de acest serviciu și se ocupă direct de gestionarea administrării parcărilor.

Am pus întrebări pentru a ne lămuri, am discutat și ne-am conturat următoarele opinii:

  • Angajații primăriei care se ocupă de administrarea parcărilor știu ce fac, sunt cât de bine pregătiți se poate pentru situația dată, au bunăvoință și cel mai important, caută și găsesc soluții pentru a face cât mai ușoară obținerea unui loc de parcare pentru cetățeanul simplu;
  • Primăria nu a pus la dispoziția celor care se ocupă de parcări niciun soft, nu dezvoltă niciun soft de gestiune a parcărilor și nu a alocat acestui serviciu resursele financiare, umane și logistice necesare demarării în condiții optime a administrării parcărilor;
  • La ora actuală, aproximativ 75 de oameni își depun zilnic actele pentru locul de parcare la primărie. Dacă nu apar schimbări majore în sensul informatizării profesioniste a serviciului de gestiune a parcărilor, în scurt timp funcționarii din acest serviciu vor fi epuizați psihic și depășiți de volumul de muncă iar în aproximativ un an totul va deveni aproape imposibil de gestionat.

Așadar la ora actuală nimeni nu poate fi acuzat de nepăsare sau rea voință la nivelul serviciului de gestionare a parcărilor doar că primăria nu-i ajută, nu are o viziune profesionista și o proiecție corectă asupra optimizării serviciului.
Cu toată bunăvoința oamenilor, fără a angaja câțiva informaticieni și un profesionist în arhitectura informatizării, primăria va da de gard cu toate serviciile pe care și le aduce în administrare proprie. Externalizarea informatizării ar fi de asemenea cea mai proastă soluție prin care s-ar putea doar sifona bani publici fără să se facă ceva vizionar. Primăria trebuie să angajeze (pe lângă oameni cu adeziuni la partid) și profesioniști. Singura externalizare a informatizării poate fi pe linie de consultanță. În rest trebuie oameni care stea toată ziua acolo, să construiască și să optimizeze.

Va opta primăria pentru evoluție, informatizare inovativă, profesionalizare și optimizare în detrimentul angajărilor pe alte criterii și a luării deciziilor de către politicieni care ”le știu pe toate”? De răspunsul la această întrebare depinde viitorul administrației publice locale.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
2 Comentarii
  1. George Deac spune

    Care este motivul pentru care sa cere polita de asigurare RCA?

  2. Citizen spune

    N-are cum, dom’le! La primăria lui carabelea, fiecare detaliu este pus la punct, până la ultima virgulă! Nu există să nu fi alocat bani unui serviciu informatic, sunt sigur ca se bazează pe cunoștințele de informatician de Excel a angajaților! Iar la predarea actelor, sa folosească domle adresele de email personale, ce tot atâta informatică!
    Ps: pamflet
    Realist vorbind, se întâmplă lucrurile cam ca la majoritatea administrațiilor unde sunt angajați oameni slab pregătiți, care urmează ceea ce li se spune de pe la partid și… Cam atât. Nu neg ca ar avea oameni competenți primăria, însă primarul e incompetent, iar cei care se ocupă de acest proiect habar nu au pe unde să o apuce.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate