Ce trebuie să facă unele cadrele medicale pentru a nu mai fi criticate agresiv

1

Cadrele medicale nemțene sunt deranjate de faptul că în media apar articole agresive la adresa lor. Nu ne referim la colegii de breaslă, ci doar la noi, pentru că într-adevăr articolele noastre negative la adresa personalului medical au și o notă de agresivitate verbală.

Deși noi nu generalizăm critica, din păcate de fiecare dată are de suferit toată breasla cadrelor medicale, pentru că oamenii îi judecă și pe cei care sunt medici și asistenți corecți în sensul că ar fi complici sau cel puțin tăinuitori ai colegilor care își bat joc de meserie și pacienți.

Totuși am stat și am analizat situația la rece. Articolele noastre și agresivitatea verbală a oamenilor care comentează nu vor schimba caracterul infect al unor cadre medicale, așa că încercăm să ne adaptăm la situația reală și să dăm câteva sfaturi nemernicilor din sistemul de sănătate nemțean. *deci doar nemernicilor ne adresăm.

  1. Nu mai solicitați șpagă prin viu grai sau prin ignorarea afecțiunii bolnavului și interveniți imediat în vederea alinării suferinței. Dacă omul este mulțumit de serviciile medicale, dă el o atenție, nu trebuie forțat să o facă.
  2. Dacă în salon intra Dumnezeu Tatăl este posibil ca bolnavul sau aparținătorul să nu știe cine e. Cu atât mai mult nu știe cine sunt formele de viață în halate cu care interacționează. Recomandați-vă când vorbiți cu bolnavii sau aparținătorii că oamenii nu au nicio obligație să vă cunoască sau recunoască.
  3. Nu vorbiți și nu vă comportați urât cu bolnavii sau aparținătorii. Ei sunt cei care lunar, din munca lor, vă plătesc salariile. Ei sunt angajatorii voștri. Oamenii fără personal medical ar avea de suferit, dar personalul medical fără banii de la oameni ar dispărea. Deci, uitați-vă la oameni ca la angajatorii voștri, domnilor și doamnelor cadre medicale.
  4. Explicați bolnavilor și aparținătorilor stadiul în care se află pacientul, ce intervenții se fac, ce tratamente, ce se așteaptă să se întâmple în urma muncii voastre. În permanență bolnavul și aparținătorul vor să știe ce se întâmplă, care e evoluția, la ce să se aștepte și cât se preconizează că va dura.

În general pacienții și aparținătorii de la Neamț nu au așteptări foarte mari de la cadrele medicale. Nu vor să fie condiții de 6 stele, tratamente miraculoase sau să aibă asistenta și medicul lor personal. Pacienții și aparținătorii din Neamț se mulțumesc dacă cadrele medicale de la spital ar avea aceeași atitudine și comportament blând și frumos cum îl au medicii veterinari din cabinetele din Neamț. Nu vrea nimeni să fie tratat cu mai mult respect și atenție decât un câine dus la veterinar. Când condițiile de tratare, comportament, atitudine și comunicare coboară sub nivelul veterinar este normal ca pacienții și aparținătorii să pună la zid personalul medical chiar dacă nu toți sunt la fel. Putem da multe exemple de medici sau asistenți impecabili dar din păcate nivelul sub cel veterinar al unor colegi de-ai lor face ca toată breasla să fie hulită și calomniată.

Esența acestui articol este comparația dintre medicii și asistenții veterinari și cei umani. Din păcate, până ce nu va fi pacientul om mai bine primit și tratat decât o pisică sau un câine la veterinar, criticile severe la adresa personalului medical nu vor disparea.

Eu și orice om din acest județ vrea ca atunci când merge la spital cu bunicul, părintele sau copilul să fim la fel de bine primiți și să fie aceeași atenție față de pacient ca atunci când mergem cu cățelul sau pisica la veterinar. Cerem prea mult?

Acest articol nu se referă la toate cadrele medicale, ci doar la nemernicii care se comportă ca niște trimiși ai divinității pe Pământ și au niște aere de îți spui în gând ”Ține-mă, Doamne, să nu fac vreo nefăcută”.

Iosub Robert

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
1 Comentariu
  1. PIETREAN spune

    CORECT, F. BINE PUNCTAT!!!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate