Ce avantaje ai atunci când ești foarte organizat

0

Ți se întâmplă adesea să uiți de organizare și să faci lucrurile așa cum vin sau la întâmplare? Ei bine, află că acest lucru te poate afecta, începând de la stres și disconfort până la o posibilă concediere. Însă, dacă te afli în cealaltă tabără, trebuie să știi că ai o mulțime de avantaje. Și aici nu te gândi doar la organizarea de la locul de muncă sau, dacă ești antreprenor, la organizarea în ceea ce privește business-ul tău. Organizarea poate juca un rol important în orice moment. Acasă, pe stradă, la cumpărături.

Iată câteva dintre avantajele pe care le au oamenii foarte organizați!

1. Evident, scutești timp

Cei care sunt foarte organizați scutesc timp. Cum? Știu unde se află toate lucrurile de care au nevoie, știu mereu ce au de făcut, știu care este data limită a proiectelor sau a sarcinilor pe care le au de terminat. Asta nu e tot. Ei conștientizează că timpul e prețios.

Dacă ar fi să compari un om neorganizat cu unul organizat ți-ai da seama imediat de diferențele dintre ei. Prima diferență ar fi că cel organizat are mult mai mult timp liber decât cel neorganizat. Serios acum, cine nu și-ar dori să petreacă mai mult timp relaxându-se alături de familie sau de prieteni? O a doua diferență ar fi că, în cazul jobului, cel organizat își va termina rapid sarcinile. Cel care pierde vremea va irosi timp poate pe niște aspecte mai puțin utile.

2. Scapi de stres

Cine scapă de stresul zilnic e foarte norocos. Într-o lume atât de haotică precum este cea în care trăiești, oricine visează să scape de stres și să fie mult mai liniștit. Cum exemplele sunt cele mai semnificative, uite unul care îți va da de gândit! Știi genul acela de om care își pune mâinile în cap atunci când ajunge la birou și are masa de lucru plină de hârtii? Da, el este cel stresat și neorganizat. Însă sigur îl știi și pe cel care își bea cafeaua liniștit la birou dimineața și are totul pus la punct. El este celălalt, cel foarte organizat.

Dacă vrei să scapi de stres, urmează al doilea exemplu.

3. Ești pregătit în orice situație

Atunci când ești foarte bine organizat ești în același timp și pregătit în orice situație. Cum se întâmplă asta? Știi unde ai pus fiecare lucru și mai știi că toate sunt aranjate și ordonate. Să presupunem că te afli la shopping. La casa de marcat, ajungi cu articolele pe care le-ai cumpărat. Dacă nu ești organizat, vei sta să cauți banii prin geantă. Și cum de multe ori se întâmplă ca vânzătorul să ceară bani mărunți, va fi și mai greu să găsești monedele. Ei bine, oamenii organizați au portmonede. Astfel de accesorii pot fi găsite la Atelierele Unika în categoria promoționale.

Așadar, se poate spune că oamenii organizați au mai mult timp liber, nu sunt stresați și sunt pregătiți în orice situație. Dacă încă nu te consideri organizat, poate o vei face în curând!

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate