Ce vi se pregătește la Piatra-Neamț. Străzile pe care se merge acum pe două benzi vor deveni cu o singură bandă

10

Principalele artere din Piatra-Neamț unde se circulă acum pe două benzi se vor transforma, astfel încât o banda va fi delimitată și alocată doar transportului în comun și o bandă pentru restul participanților la trafic.

Această idee absolut nefericită va transforma circulația rutieră din Piatra-Neamț într-un calvar. Nici 2 benzi nu păreau a fi suficiente, acum să se reducă la una singură…

Banda dedicată transportului în comun va fi delimitată fizic de celelalte benzi de circulație, fiind rezervată vehiculelor de transport public (inclusiv taxiuri). Adică nu va fi putea folosită de mașinile mici nici dacă ea este liberă.

Motivarea acestei reduceri la o bandă a spațiului pe care pietrenii pot circula cu mașinile este ”încurajarea deplasărilor pietonale și reducerea emisiilor poluante generate de traficul auto în zona centrală a orașului”. Mai multe despre acest proiect puteți afla de aici (click aici).

În realitate toată lumea știe că acest proiect va crea haos în circulația din Piatra-Neamț, dar e vorba de o mulțime de bani europeni care se alocă pentru acest proiect nefericit și firmele de partid așteaptă cu sacoșele alocarea banilor pentru lucrări. Mai puțin contează că se va da peste cap viața orașului. Important este să încaseze cine trebuie.

Iosub Robert

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
10 Comentarii
  1. Marius spune

    Nu ai inteles nimic John. Nu am uitat sa merg pe jos sau cu bicicleta dar nici nu pot contesta necesitatea unei masini. Iti dai cu parerea despre un harb fara sa stii ce masina am, dar nu asta este problema ci ca unii ca tine vad doar interesul personal fara sa puna in ecuatie si necesitatile celorlalti. Poate ca si politia si ambulanta(cu harburile lor) si aprovizionarea magazinelor din care iti iei mancarea ar trebui sa ti ofere servicii cu bicicleta. Ai dreptate, in cazul unei urgente putin aer curat iti rezolva problema. Nu mai fi asa patimas in pareri si accepta ca locuiesti intr un oras. Aer curat asa cum vrei tu gasesti si in alte locuri. Si eu imi doresc ce spui tu dar accept realitatea. Si totul a pornit de la blocarea unei benzi de circulatie pe care nici tu nici eu nu am putea o folosi.

  2. John spune

    Pentru Marius, dacă tu crezi că dacă plătești taxe „așa cum plătești tu” î-ți dă dreptul să mă/ne otrăvești cu „hârbul” tău te înșeli amarnic, tot ce-ți doresc (așa cum dorești tu celor care nu au uitat sa meargă pe jos sau cu bicicleta ) e sa ai parte de tot eșapamentul „hârbului” tău, să-l respiri fericit pe tot doar tu.

  3. Nanu spune

    Stefane tu esti cumva actionar la firma Parking , afla ca nici o lege din lumea asta nu aproba parcari nominale de resedinta pe partea carosabila a cailor de comunicatie in acelasi timp primariile, nu sant obligate
    nicaieri sa asigure locuri de parcare ,poate primaria aproba niste spatii inchiriate pe termene lungi ,ptr ca investitorii sa investeasca in parcari supraterane si subterane . Daca te doare de poluarea din P N atunci de ce nu ai sarit de …in sus ,cand s-a scos trnsportul in comun cu troleibuze nepoluante si cine sant cei care au aprobat (furat ) cuprul de la liniile aeriene ale troleibuzelor, nu cineva care a primit o spaga mare de la proprietarii firmelor de pseudomicrobuze ptr asa zisul transport in comun ?

  4. Stefan spune

    La fel ca TOATE „proiectele” primariei, si acesta a fost supus unui simulacru de dezbatere publica si s-a facut pe principiul „stim noi mai bine ce trebuie facut”, ori „specialistii au stabilit asa”!Nu stiu cine sunt „specialistii” , dar dupa cum arata studiul de mobilitate urbana (cica premiat de UE!), fac parte , probabil, dintr-un grup de clienti politici hastag-PDL.Daca citi materialul , veti vedea ca ei „identifica” problemele pe baza unor studii sociologice (sondaje), nu pe baza unor studii de trafic sau a unor date concrete -nr. masini , locuri de parcare, autobuze, etc.Sigur, absolut toate problemele identificate sunt reale, insa modul de rezolvare a lor si prioritatile sunt sub semnul intrebarii…De exemplu , se vorbeste despre construirea unor parcari etajate, in loc sa ne gandim la zone unde s-ar putea face parcari subterane.Se spune, corect, ca pretul parcarii in zona centrala este mic, insa nu se vorbeste despre pretul parcarilor de resedinta care, de asemenea, este foarte mic!In Piatra Neamt sunt prea multe masini fiindca se permite acest lucru si pentru ca transportul in comun este de toate jena!Da, trebuie modernizat transportul in comun si concomitent, dupa mine, ar trebui marit atat tariful de parcare de resedinta (cel putin 100 lei/lunar) si al parcarilor cu timp limitat.Eu as introduce si o taxa de poluare pentru rablele de la non-euro la Euro 4.Suna nepopular, dar asta e solutia pentru a scapa de rable…

  5. Marius spune

    Nu stiu care dintre noi este idiot. Eu , ca imi exprim un punct de vedere personal si argumentat sau tu , care nu intelegi ca este vorba de o banda de trafic pt transportul in comun (nu pt biciclete si pietoni) care oricum nu prea exista de vreme ce au desfiintat troleibuzul si au ramas niste trasee de microbuze prin interiorul cartierelor care oricum nu au doua benzi de circulatie. Mergi mai incet pe bicicleta ta (mult mai performanta ca harburile noastre) ca aerul tare si rece , conform legilor fizicii, micsoreaza materialul chiar daca se numeste neuron si merge cu posesorul pe bicicleta . Daca tot ma jignesti si ti dai cu parerea despre harbul meu , poate ca ar trebui sa platesti impozite si accize cum platesc eu la harbul meu ca sa poti sa mergi si tu pe o banda de asfalt la care nu platesti suplimentar ca toti ceilalti idioti. Puteai sa ti exprimi punctul de vedere fara atac la persoana si aveai tot respectul meu dar sa crezi ca etichetand alte persoane prin simplu fapt ca ai tu alta parere nu demonstreaza decat ingustimea logicii si rationamentului pe care il poti oferi. Noul an sa ti aduca o pista de transport in comun pe care nu ai sa ai voie sa mergi cu bicicleta ta pt ca transport in comun inseamna transport la care participa mai multe persoane decat tu si cu tine.

  6. mickey999 spune

    Ce timpenie mai e si asta ?
    Cine-i dobitocul care a gindit asa ceva ? A gindit??
    Dar daca pe banda aia delimitata fizic se intimpla ca un autobuz ,taxi, maxi-taxi se strica? Se opreste toata circulatia pe banda aia, nu-i asa?? Cum il repari ? Opresti tot pe banda aia „separata fizic” , nu-i asa?
    Ce prost de om „a gindit”?

    Dar daca pe unica banda care e dedicata circulatiei celorlalte masini se intimpla sa vina o ambulanta sau o masina de interventie? Cum lasi loc unor asemenea masini ?

    Cine e cretinul care ” a gindit” asa ceva si vreu sa stiu daca mai sint cretini care sustin timpenia asta .

  7. Ion spune

    Si benzile pentru biciclete/trotinete/role unde sunt? Cum sa merg pe o banda pe care circula si autoboze si taxiuri? Dar asa se intampla cand se respecta traditia si se voteaza PNL. Acum luati si inghititi … pe paine

  8. VLAD spune

    In atentia autoritatilor ar trebui cat mai curand sa se faca o sosea de centura a acestui oras . Dar … , PNL – ul nu au avut in programul electoral aceasta sosea de centura ( au avut numai minciuni ) . Asa ca o sa fie in acest orasel un haloimis total.

  9. Marius spune

    Sa speram ca sunt doar simptomele care apar la noua tulpina de covid si ca dupa 14 zile le trece. Ar trebui sa si ia o revista de integrame pt cand se plictisesc, poate chiar rezolvate deja ca cine stie ce idei le mai vin si daca nu incape cuvantul gasit de ei mai deseneaza patratelele necesare . Sau poate au incurcat 1ianuarie cu 1 aprilie.

  10. John spune

    Amice ești idxxx dacă crezi ca nu putem fără atâtea hârburi pe străzile orașului și ca mersul pe jos sau cu bicicleta nu e ceva ce trebuie încurajat .

    Susțin acest proiect cu bani “europeni” sau nu

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate