3 lucruri pe care le puteți face cu patul dvs. pentru a dormi și a vă simți mai bine

0

Comportamentele dvs. din timpul zilei, mai ales cele înainte de culcare, pot avea un impact major asupra somnului. Pot promova un somn sănătos sau pot contribui la insomnie.

Rutinele dvs. zilnice – ce mâncați și beți, medicamentele pe care le luați, cum vă programați zilele și cum alegeți să vă petreceți serile – vă pot afecta în mod semnificativ calitatea vieții și a somnului. Chiar și câteva ajustări ușoare pot, în unele cazuri, să însemne diferența dintre somnul sănătos și o noapte agitată.

Termenul „igiena somnului” se referă la o serie de obiceiuri sănătoase care vă pot îmbunătăți capacitatea de a adormi și de a rămâne adormit. Aceste obiceiuri vă pot ajuta să vă îmbunătățiți calitatea somnului.

Când oamenii se luptă cu insomnia, igiena somnului este o parte importantă a terapiei comportamentale cognitive, cel mai eficient tratament pe termen lung pentru persoanele cu insomnie cronică. Aceasta vă poate ajuta să abordați gândurile și comportamentele care vă împiedică să dormiți bine. De asemenea, include tehnici pentru reducerea stresului, relaxare și gestionarea programului de somn.

Dacă aveți dificultăți în a adormi sau doriți să vă îmbunătățiți calitatea vieții, încercați să urmați aceste obiceiuri sănătoase care au legătură cu patul dvs.

Aranjați-vă patul în fiecare dimineață

În ultimii ani, au fost publicate o mulțime de informații despre beneficiile de a vă face patul în fiecare dimineață. Acest lucru crește nivelul fericirii și vă oferă un sentiment de realizare.

Majoritatea dintre noi se confruntă cu provocări și sarcini complexe pe tot parcursul zilei. Începându-vă ziua cu un pat făcut bine, veți fi capabil să tăiați ceva de pe lista dvs. de sarcini și, sperăm, să mențineți acest impuls toată ziua.

Spălați-vă așternuturile la fiecare 1-2 săptămâni

Ar trebui să vă spălați cearșafurile în mod regulat, dar nu trebuie să fie zilnic sau chiar săptămânal. Unii oameni pot amâna spălarea lor o dată la două săptămâni, atâta timp cât nu miros. Articolele care nu vă ating pielea direct, cum ar fi cuverturi de pat, pot fi spălate o dată pe trimestru.

Folosiți un topper de saltea

Un topper de saltea stă direct pe saltea și sub cearșaf. Dacă aveți tendința de a vă încălzi în timp ce dormiți sau aveți o saltea care nu mai este confortabilă, căutați un topper funcțional cu proprietăți de răcire sau de susținere. În caz contrar, vă recomandăm o protecție de saltea de bază, care vă va proteja salteaua valoroasă de petele de transpirație, fluidele corporale și băuturile vărsate.

Petele de pe o saltea ar putea anula garanția și sunt, de asemenea, inestetice, atunci când vă schimbați cearșafurile.

Întrebări frecvente

Cum se face patul în stil hotelier?

Cearșafurile albe din bumbac sunt primul pas pentru a recrea aspectul unei experiențe de hotel. De asemenea, vă recomandăm să folosiți colțuri ascunse, pentru cearceaful superior. Apoi pliați plapuma în treimi, astfel încât cearceaful să fie afișat proeminent.

În cele din urmă, adăugați o grămadă de perne. Urmați regula numerelor impare, adăugând două până la patru perne standard, două perne euro și o pernă de accent mică.

Cum se face un pat cu tăblie?

Procesul este același, dar va trebui să navigați în limitele tăbliei. Dacă brațele și mâinile dvs. sunt prea late pentru a se potrivi, este posibil să trebuiască să vă ridicați salteaua pentru a vă așeza corect cearșafurile.

Ce pot adăuga pentru a face patul mai confortabil?

Un topper de saltea funcțional este principalul nostru sfat pentru a face orice pat mai confortabil. Pernele suplimentare și păturile moi fac de asemenea minuni și recreează senzația unui sanctuar.

Pot acoperi patul cu o pătură?

Da, cu siguranță! Singurele limite aici sunt imaginația dvs. Dacă vremea este rece, o pătură suplimentară vă poate ține de cald. Sau, dacă preferați să o utilizați ca piesă de accent, pliați-o în treimi și așezați-o la picioare.

Care sunt beneficiile de a face patul în fiecare zi?

A vă face patul în fiecare zi este un mod ideal de a începe dimineața. Începeți ziua după ce ați îndeplinit o sarcină și puteți purta elanul și sentimentul pozitiv cu dvs. toată ziua. Și, când este timpul să dormiți, nu există nimic mai primitor decât un pat curat, bine făcut, care să vă facă să vă simțiți confortabil.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate