Putem avea drum expres Piatra-Neamț – Bacău abia după 2025

11

În ultimii ani și, în special, în ultimele luni, la nivelul administrației publice locale din Neamț și al mediului privat de afaceri s-a discutat problema dezvoltării economiei locale, iar pentru aceasta, desigur, e nevoie de infrastructură eficientă. Deși s-a expus  în repetate rânduri necesitatea unei autostrăzi care să lege Moldova de Transilvania, deși s-au făcut promisiuni și planuri în ceea ce privește crearea unor drumuri expres care să lege principalele noduri de comunicație din zonă, iată că deputatul Cătălin Drăgușanu, membru în Comisia de transporturi și infrastructură face o declarație nu tocmai fericită în acest sens:

„Cât despre drumul național Piatra-Neamț – Bacău, necesar pentru dezvoltarea orașului Piatra-Neamț, în Masterplanul General de Transport este prevăzut a se face de la zero, ca drum expres (cu două benzi pe sens). Problema este cu termenul de realizare, prevăzut dupa 2025. Am solicitat de fiecare dată, atât la dezbaterile pe bugetul de stat, cât și în ședințele din Comisia de Transporturi ca lucrările să înceapă încă din 2016. Se pare însă că și acest Masterplan va rămâne doar pe hârtie, Guvernul având alte „priorități”.”

dragusanu

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
11 Comentarii
  1. dan spune

    Istoric, Moldova a fost mai mult legata de Ardeal decat de Tara Romaneasca. Asa pentru stiinta politicienilor locali, comertul cu Ardealul era prioritar pentru Moldova, deasemenea infuentele intre cele doua provincii romanesti sunt mult mai mari decat cu Tara Romaneasca. Din cele trei provincii romanesti doar Moldova si Ardealul au cetati construite pe teritoriul lor. Am pierdut 26 de ani asteptand o legatura cu Ardealul, iar acum, niste ,,locali,, care nu au pus mana in viata lor pe un manual de geografie (atunci cand trebuia) incearca sa ne duca de nas cu un drum , cu 4 benzi spre Bacau, care nu foloseste nimanui, si nu va folosi niciodata, decat numai daca de la Piatra ar merge mai departe spre Tg. Neamt , si de acolo sa se uneasca la Boroaia sau Praxia cu E85. Dar nu ne incalzeste pe noi acest drum. Pe noi ne intereseaza scoaterea orasului din r*****l in care suntem acuma. Si asta numai cu un drum de cale ferata sau 4 benzi, spre Vest. Am vaga banuiala ca ,,localii,, nostri sunt prostiti de cei de pe la Bucuresti, ca o varianta spre Vest nu se poate face deocamdata, ca vezi Doamne costurile sunt foarte mari, indiferent ca ar fi cale ferata sau drum cu 4 benzi. Iar ,,localii,, nostri pun botul, ca de, au spus aia de la Bucuresti, si ei e mai mari ca noi, astia micii de la Piatra. Fratilor! Mergeti la Bucuresti si bateti cu pumnul in masa! Ca numai de prosti va iau pe toti, iar voi serviti tot ce va vand astia. In cativa ani orasul se duce de rapa, si nu o sa se mai poata face nimica. Treziti-va domnilor politicieni locali! Duceti-va la Bucuresti si impuneti-va punctul de vedere, altfel de prosti o sa cadeti cu totii!

    1. legio spune

      Dane uita-te la acesti puliticieni de Neamt , vezi vreo unul in stare sa dea cu pumnul in masa ? Vezi puliticienii din Neamt ,Bacau,Suceava,Iasi, Valui, Focsani,Galati, din toata Moldova sa se coalizeze si sa boicoteze parlamentul, guvernarea, sa blocheze caile rutiere, sa blocheze impozitele , pana cand Moldova nu va avea infrastructua pusa cat de cat la punct.

  2. dan spune

    Drum cu 4 benzi la Bacau? Pentru ce? Chiar nu-i vad importanta. Cu ce ne incalzeste Bacaul sau Bucurestiul? Cu nimic! Dar, un drum cu 4 benzi spre Ardeal, e benefic pentru Piatra Neamt, numai ca asteptam ca prostii niste politicieni locali care sa le vina (candva?), mintea la cap, si sa nu-si mai indrepte privirea spre Bucuresti via Bacau, ca de acolo nici dracu’ nu vine. Ne trebuie niste politicieni care sa realizeze, ca legatura cu Ardealul, musai trebuie facuta. Daca nu se poate cu autostrada, sa incercam cu calea ferata, dar sa facem ceva sa ne legam cu Ardealul.

    1. legio spune

      Dane ,daca s-ar vinde minte la Kaufland ,afla ca si-ar da in cap politicienii nemteni ,sa prinda si ei cate o bucata.

    2. maria spune

      DOMNULE DAN AVETI PERFECTA DREPTATE
      DAR DUCEM LIPSA DE POLITICIENI CAPABILI
      CE AVEM ACUM SE OCUPA CU PENSIILE LOR.
      .CU CATI CATEI SA AIBA CIOBENI LA STANA//
      CEVA CU FUMATUL IN SPATIUL INCHIS..
      ATIT AI DUCE CAPUL,,SI CU ASTA DEFILAM

  3. legio spune

    Eu l-as intreba pe ,,onorabilul” deputat;; Care-i eficienta economica a acestui drum expres (cam umflata expresia) P N- Bacau ,in situatia cand viteza de deplasare va fi aceiasi ,drumul trecand prin aceleasi localitati iar codul rutier reglementeaza vitezele maxime admise? Am impresia ca se incearca aceleasi minciuni lansate de acesti amploiati ,de vreo 26 de ani. Sper ca pulimea (vorba unui ,,detinut politic” in viata) s-a mai desteptat si nu mai inghite gogosile electorale. Politicianul minte si prostimea traieste cu speranta.

    1. dan spune

      Drumul expres e altceva. E vorba de construirea unui cu totul si cu totul a unui alt drum de la Bacau la Piatra, care sa nu treaca prin localitati. Domnul deputat Arsene spunea de asa ceva, el , culmea! , e pe la transporturi la Bucuresti din cate stiu eu. Eu personal as renunta la aceasta investitie, si as trece calea ferata dincolo. Ca sa faci o sosea noua , cam tot la aceiasi bani ajungi, plus batai de cap cu expropieri si cheltuieli neprevazute cu situri arheologice, si multe altele. Daca domnii ,,locali,, impreuna cu doamna Emilia Arcan, s-ar sui intr-o locomotiva de aici de la Piatra si sa mearga pana la Bicaz Chei, nu pana la Bicaz, si cu un absolvent de la transportui care sa aiba temele facute, si sa le explice in ce consta unirea caii ferate de la Bicaz Chei cu Gheorgheni, si care ar fi costurile , avantajele, daca calea ferata ar deveni rentabila, in cat timp s-ar amortiza investitia, beneficiile pentru Piatra Neamt, si multe, multe altele, poate totusi se vor convinge si ei.

  4. FLORIN spune

    Nu se va face niciodata.

    Datorita gunoaielor umane care au condus acest oras/judet pe care i-a interesat NUMAI sa FURE,am pierdut 25 de ani,ani care nu mai pot fi adusi inapoi.

    Nu s-a facut NIMIC pentru cetatenii acestui judet si pentru viitorul lor.

    Acesti 25 de ani de hotii colosale au dus la distrugerea economica a acestui judet si la migrarea masiva a tineretului spre alte zari .

    Orice discutii vizavi de nu stiu ce parc industrial sunt lipsite de realitate si orice promisiuni sunt niste minciuni grosolane.

    Ne-avind infrastructura NU poti face parc industrial.Orasul este total izolat.

    Ne-avind forta de munca calificata nu vine NIMENI sa investeasca 1 euro aici.

    Cu o administratie CORUPTA si incompetenta NU vine nimeni aici.

    Cu un sistem mafiot care este in spatele administratiei acestui oras/judet format numai din oameni fara scrupule pe care ii intereseaza numai sa FURE,nu vine NIMENI aici.

    1. legio spune

      Florine incearca sa mergi mai in urma cu vreo suta si ceva de ani ,adica de la unire si vei avea surpriza, sa vezi ca toata Moldova a fost desavantajata in toate privintele . Moldova este asezata geografic foarte avantajos, era pe o cale comerciala intre nordul europei si orient , vezi personalitatile din cultura si stiinta ale moldovei din acea perioada iar dupa unire si mutarea capitalei la Bucuresti ,Moldova a inceput sa fie ingropata ,lucru care s-a perpetuat si in perioada moderna.

      1. maria spune

        PERFECT ADEVARAT DOMNULE LEGIO

  5. Ungureanu ȚuȚu Emil spune

    Asa am zis si eu.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate