Planificare online pentru eliberarea actului de identitate

2

Vă informăm că începând cu data de 23.10.2017 cetățenii cu domiciliul în mun. Piatra Neamț și în cele 14 comune arondate Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Piatra
Neamt respectiv, Alexandru cel Bun, Bîrgăuani, Bodeşti, Dobreni, Dochia, Dragomireşti, Dumbrava Roşie, Girov, Gîrcina, Mărgineni, Negreşti, Pîngăraţi, Ştefan cel Mare şi Tarcău pot să se planifice online pentru depunerea cererilor prin care se solicită eliberarea actului de identitate pentru următoarele motive:
• Eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării celui anterior, modificării datelor de stare civilă, anulării documentului, schimbării sexului, schimbării fizionomiei precum şi în cazul
preschimbării buletinelor de identitate;
• Eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate deţinut anterior;
• Eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a schimbării domiciliului, schimbării denumirii străzii sau renumerotării imobilelor.
Pentru situaţiile enumerate mai sus cererea de eliberare a unui nou act de identitate se poate depune şi pe bază de procură specială.

De asemenea, se pot programa online şi persoanele care solicită:
• Eliberarea primului act de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani;
• Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani;
• Înscrierea pe actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei;
• Eliberarea unei cărţi de identitate provizorii pentru persoanele care nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate.

Planificare online se va face pe pagina de internet a Primăriei mun. Piatra Neamț www.primariapn.ro la secțiunea Programare Online evidența persoanelor.
Cetățenii care se planifica online vor depune actele la ghiseul nr. 1 din incinta Mall Forum Center, nivel 2. Programul de lucru cu publicul la acest ghișeu va fi după cum urmează: luni, marţi și
joi de la 08.30 la 12.30 iar miercuri de la 14.00 la 18.00.
Vineri nu se pot face planificări la acest ghişeu.

Celelalte ghişee din cadrul serviciului vor funcţiona după următorul program:
Ghişeul nr. 2 – Primiri documente – luni, marţi şi joi de la 08.30 la 15.30, miercuri de la 08.30 la 18.00 şi vineri de la 08.30 la 12.30.
Ghişeul nr. 3, Eliberări acte – luni, marţi şi joi de la 08.30 la 16.30, miercuri de la 08.30 la 18.30 iar vineri de la 08.30 la 12.30 şi de la 14.00 la 16.30.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
2 Comentarii
  1. FLORIN spune

    Am încercat.
    Ca la noi.
    Trebuie să-ți faci cont pe site-ul primăriei.
    Nu merge. Ce să fac dacă nu am un al doilea prenume… Căci se pare că asta e problema.
    Încercați și dumenavoastră și dacă merge, dați-mi vă rog de știre!!!

    1. Loredana spune

      Bună seara! Cred că nu ați intrat pe ce trebuie pe site-ul primăriei. Pentru planificare in vederea obținerii actului de identitate nu este necesar sa va faceți cont pe site-ul primăriei. Probabil ați accesat ghiseul.ro. Faceți clic pe pictograma planificare on line carte de identitate. E simplu și rapid. Aplicația este funcțională, nu au fost decât mici probleme in prima zi din anul 2018, care s-au rezolvat in jumătate de oră. Subliniez încă o dată, nu trebuie sa va faceți cont pe site, doar faceți clic pe pictograma. Mulțumim Ziar Piatra Neamț pentru informații.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate