Consiliul Județean sprijină societatea „Troleibuzul“ să se doteze

6

Societatea „Troleibuzul“, al cărei acționar majoritar este Consiliul Județean Neamț, se mândrește cu o realizare importantă, reușind să aducă în curtea proprie patru autobuze de capacitate mică, de câte 22 de locuri, Karsan Jest, cu motor Iveco, Euro 5, și patru de capacitate medie, de 55 de locuri, Isuzu Novociti, cu motor Isuzu, Euro 6. Investiția se datorează legislativului județean, care a acceptat să aloce fonduri prin majorarea de capital a societății aflate în subordine, astfel încât să poată fi onorat contractul de leasing, cu o durată de cinci ani și o valoare de 1,3 milioane de euro. „Teoretic, cu aceste mijloace de transport vom opera în viitorul program de transport public de călători, care va intra în vigoare probabil din luna septembrie a acestui an, dar practic, nu este exclus să le scoatem pe trasee după ce vom finaliza toate formalitățile privind recepția finală și clasificarea lor. S-ar putea să le introducem pe trasee, în sensul în care dorim să facem o reparație capitală a mijloacelor de transport din dotarea actuală. În prezent funcționează 16 autobuze și 25 de troleibuze. Din punctul nostru de vedere, cele opt autobuze noi reprezintă cea mai mare realizare din ultimii ani și datorită sprijinului Consiliului Județean am reușit să depășim prima etapă în lungul parcurs pentru a activa ca operator regional“, a declarat Nadia Năstase, directorul SC „Troleibuzul“ SA.

Reprezentanții acestei societăți apreciază colaborarea avută cu Consiliul Județean, care a acceptat solicitarea privind achiziționarea de mijloace de transport în sistem leasing, prin majorarea de capital. „Ambele loturi de autobuze sunt dotate cu platforme care asigură accesul persoanelor cu dizabilități și au și locuri speciale pentru astfel de călători. De asemenea, fiecare autobuz are panou de informare călători și sistem audio de informare, aceste aspecte aducându-ne foarte aproape de modelul de transport european“, a precizat directorul economic Adriean Chirilă.

Emilia Arcan, președintele Consiliului Județean Neamț, a declarat că pe lângă efortul depus de către cei din conducerea societății trebuie apreciat și cel al membrilor AGA și CA, care au identificat soluția cea mai potrivită și au susținut echipa managerială, pentru realizarea acestui plan. „Întindem o mână de câte ori ne este cerut ajutorul, iar societatea «Troleibuzul» avea nevoie de acest sprijin, pentru că prin activitatea sa se adresează cetățenilor și ne interesează să le fie lor bine, plus că se impunea alinierea parcului auto la cele din UE. Mă bucur că a fost făcut un pas important în privința dotărilor și că se va asigura confortul celor care vor apela la serviciile asigurate cu mijloacele de transport ale societății. Rămâne și pe viitor preocuparea de a se face noi astfel de achiziții “, a declarat președintele Emilia Arcan.

Scopul vizat de către conducerea „Troleibuzul“ este ca în viitorii ani să preia cât mai multe, dacă nu toate traseele de pe aria ADI Urbtans și să continue achiziția de mijloace de transport, inclusiv troleibuze.

troleibuzul

Comunicat de presă CJ Neamț

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
6 Comentarii
  1. Lupu spune

    De ce nu este stabilit un traseu pentru troleibuze catre Sala Polivalenta?

  2. Jan spune

    Serios?! Karsan?! Isuzu?! Sunt curios ce protectie ofera in cazul unui impact si mai curios cat vor rezista pana sa se strice.

    Mai degraba lua niste autobuze romanesti.. Macar sprijinea economia romaneasca.

    1. MARCEL spune

      JANE ! alea ISUZU daca cad pe mana unor soferi Buni vor rezista , PTR Stiinta ta ,la OPEL motoarele de 1,7 DIesel Intercooler sunt de la isuzu , ca marca e Japoneza , astia daca au fost Probleme au facut Rechemari , Nodul Gordian e cu alea KARSAN JEST ! motor de Iveco ,Cutie ,Grup , cardan , facute pe vapor , un fel de HIGER , care sunt o MultiMarca , motor de la o firma , cutii , punti de pe la Altele , Motor Iveco bunicel , tinand cont ca mai toate firmele de transport calatori ,marfa au marca respectiva in dotare , AU ajuns cum erau pe vremuri T v u rile , ramane de vazut la Consum cum se prezinta ! Au mai fost acum cativa Ani ,pe cand era Transurbanul niste Autobuze Portocalii Iveco ,mai multe asa , care ulterior s au imprastiat ,unele pe la vecinii de la Roman , au mers , circulat cateva luni , pana s au Dumirit UNII si Altii cum e treaba cu Consumul !

  3. nae spune

    Frumos .

  4. gigi spune

    degeaba cumparati autobuze daca lasati pe spagarii cu microbuze sa concureze cu troleele ..

  5. cucoreanu ioan spune

    Frumoase laude la cei ce au facut aproape nimic. Efortul daca poate fi numit asa, apartine gandirii pe viitor a transportului local de calatori de cei din Asociatia de dezvoltare Intercomunitara URBTRANS, care cu sprijinul primarilor din asociatie au transformat aceasta societate in operator de transport regional,sprijiniti de un PESEDINTE al Consiliului Judetean ce se numea Constantin Iacoban si nu Arcan care nu construeste ci distruge.

    Ioan Cucoreanu

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate